Grafisk bransjeforening - print og kommunikasjon

Aktuelle saker:

  1. Aksell: Solid vekst, samspill og bærekraft

    Som konsernsjef i Aksell leder Bjarte Hordnes et selskap i stadig utvikling. Med visjonær strategi, sterkt samspill og jordnær ledelse har både han og Aksell bidratt til fremgang – ikke bare for selskapet, men for hele bransjen.

  2. Regjeringen vil satse på trykte bøker

    I regjeringens forslag til statsbudsjett foreslås det å bevilge midler til et nasjonalt leseløft. Det er et viktig og riktig grep, mener Robert Wright, bransjesjef i Grafisk bransjeforening.

Merkeordningen vår: Trykt i Norge!

Våre medlemmer kan merke sine produkter med et unikt kvalitetsstempel som viser at trykksaken er laget i Norge, av en seriøs bedrift med omtanke for miljøet og lokalsamfunnet. Husk også å følge Trykt i Norge på LinkedIn, Instagram og Facebook.

Vi satser på Miljøfyrtårn

Grafisk bransjeforening har et eget prosjekt hvor vi støtter våre medlemsbedrifter i å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.

Kontaktpersoner i Grafisk Bransjeforening:
Vedis Kristine Borstad
Portrett av Martin
Les mer