Grafisk bransjeforening - print og kommunikasjon

Aktuelle saker:

  1. Bli med på båttur 5. juni!

    Vi gjentar suksessen! Det Grafiske Selskap og Grafisk bransjeforening Øst har også i år gleden av å invitere deg og dine medarbeidere til båttur på Oslofjorden.

  2. Debatt om Postutvalget på Grafisk øst sitt vårseminar

    Postdistribuerte kundeblader og reklame utgjør en viktig del av inntektsgrunnlaget for grafiske bedrifter. Men det har Postutvalget hoppet glatt over. Kun avisdistribusjon ble tema i utvalget, som vil droppe det meste av postlevering til husstandene. Det bekymrer bransjen. Vi tok debatten på Grafisk øst sitt vårseminar.

KAMPANJE: Trykt i Norge

Medlemmer av Grafisk Bransjeforening kan merke sine produkter med et unikt kvalitetsstempel som viser at en trykksaken er laget i Norge, av en seriøs bedrift med omtanke for miljøet og lokalsamfunnet.

KAMPANJE: Two Sides

En global kampanje som løfter fram miljøfordelene med papir, og arbeider mot feilaktige påstander om at papirbruk er mer skadelig for miljøet enn bruk av elektronisk kommunikasjon.

Kontaktpersoner i Grafisk Bransjeforening: