Grafisk bransjeforening - print og kommunikasjon

Aktuelle saker:

  1. – Trykk er historiefortelling og bærekraft

    På Fespa Norway sin årskonferanse leverte Canons innovasjonsdirektør Mathew Faulkner en svært spennende presentasjon om hvordan han mener trykk tilhører fremtiden, og hva slags rolle det kommer til å ha.

  2. Aksell: Solid vekst, samspill og bærekraft

    Som konsernsjef i Aksell leder Bjarte Hordnes et selskap i stadig utvikling. Med visjonær strategi, sterkt samspill og jordnær ledelse har både han og Aksell bidratt til fremgang – ikke bare for selskapet, men for hele bransjen.

  3. Regjeringen vil satse på trykte bøker

    I regjeringens forslag til statsbudsjett foreslås det å bevilge midler til et nasjonalt leseløft. Det er et viktig og riktig grep, mener Robert Wright, bransjesjef i Grafisk bransjeforening.

Merkeordningen vår: Trykt i Norge!

Våre medlemmer kan merke sine produkter med et unikt kvalitetsstempel som viser at trykksaken er laget i Norge, av en seriøs bedrift med omtanke for miljøet og lokalsamfunnet. Husk også å følge Trykt i Norge på LinkedIn, Instagram og Facebook.

Vi satser på Miljøfyrtårn

Grafisk bransjeforening har et eget prosjekt hvor vi støtter våre medlemsbedrifter i å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.

Kontaktpersoner i Grafisk Bransjeforening:
Vedis Kristine Borstad
Portrett av Martin Jørgen Thorgersen
Les mer