Grafisk bransjeforening - print og kommunikasjon

Trykt i Norge Trykt i Norge. Foto: Ukjent

KAMPANJE: Trykt i Norge

Medlemmer av Grafisk Bransjeforening kan merke sine produkter med et unikt kvalitetsstempel som viser at en trykksaken er laget i Norge, av en seriøs bedrift med omtanke for miljøet og lokalsamfunnet.

Grafisk illustrasjonsbilde Grafisk illustrasjonsbilde. Foto: Gina Sanders - stock.adobe.com

KAMPANJE: Two Sides

En global kampanje som løfter fram miljøfordelene med papir, og arbeider mot feilaktige påstander om at papirbruk er mer skadelig for miljøet enn bruk av elektronisk kommunikasjon.

Aktuelle saker fra grafisk

  1. Landsmøtet i Alta

    Rammen rundt årets landsmøte i Grafisk bransjeforening kan ikke bli bedre. Du kan ikke gå glipp av dette arrangementet 1. til 3. september. Det meste av fagprogrammet er på plass. Naturopplevelsene og det viktige sosiale samværet er til de grader sikret. Dette blir en opplevelse du vil huske lenge.

  2. Ung i Grafisk inntok Trondheim

    Ung i Grafisk var i mai på et spennende faglig seminar i Trondheim. Gode diskusjoner om grafisk bransje og alle mulighetene som ligger foran oss i fremtiden.

  3. Mye usikkerhet om papirprisene

    Det som er sikkert, er at det er mye usikkerhet knyttet til prisutviklingen på papir. Nå gjelder bærekraft fremfor volum.

Kontaktpersoner i Grafisk Bransjeforening:
Portrett