Når venner og konkurrenter møtes
Gode håndtrykk og klemmer, mye latter og stigende summing fra gode samtaler rundt bordene. Den sosiale agendaen er sentral når medlemmene i Grafisk bransjeforening møtes til årets viktigste møte – landsmøtet.
Gode håndtrykk og klemmer, mye latter og stigende summing fra gode samtaler rundt bordene. Den sosiale agendaen er sentral når medlemmene i Grafisk bransjeforening møtes til årets viktigste møte – landsmøtet.
- Jeg vet hvem dere er! Nina Vogt la opp på skjermen et nå-bilde av forsamlingen, og oppmerksomheten var der. En av de fremste ekspertene på forbrukeradferd i landet var klar på bransjens utfordringer, og hva kundene forventer av oss.
Toppledelsen i Norsk Industri, representert ved administrerende direktør Harald Solberg og direktør Knut E. Sunde åpnet landsmøtet i Grafisk bransjeforening i Moss.
Medlemmer av Grafisk Bransjeforening kan merke sine produkter med et unikt kvalitetsstempel som viser at en trykksaken er laget i Norge, av en seriøs bedrift med omtanke for miljøet og lokalsamfunnet.
En global kampanje som løfter fram miljøfordelene med papir, og arbeider mot feilaktige påstander om at papirbruk er mer skadelig for miljøet enn bruk av elektronisk kommunikasjon.