Norsk Industri

Innhold

Utvidet Sign&Print-messe

Aktuelt, Grafisk bransjeforening

Publisert

Emballasjebransjen blir i 2018 en del av Sign&Print-messen i Norge. Messen skifter navn til Sign, Print & Pack. Planleggingen av neste års messe er kommet godt i gang. 19. – 20. september er det full fart i X Meeting Point, tidligere Exporama. Denne uken var det et orienteringsmøte for utstillerne. Grafisk bransjeforening er en av samarbeidspartnerne til arrangøren AGI Publishing House (Peter Ollèn).

Sign, Print & Pack bygger på det suksessrike Sign & Print-konseptet, som har eksistert i mer enn 20 år. Arrangementet har etablert seg som bransjenes største messe og møtested. Emballasjesektoren bringer med seg matvareemballasje, medisinforpakning eller transportemballasje. Skilt, innpakning og produksjonsprint skal gi alle aktørene i bransjene et innblikk i nyvinninger og trender. I tillegg til utstillerne, så blir det begge dager en serie med presentasjoner

Som tidligere år legges det også denne gang opp til trykksaksutstilling og konkurranse i car wrapping.

Bransjens største messe og møtested. Det blir mye å se på. Sign, Print & Pack er rammen for det møtestedet hvor bransjenes involverte parter kan se og høre nyheter. Både de mer tekniske og de mer kreative samt ikke minst forretningsmuligheter. Og det er stedet hvor det kan nettverkes. Med kolleger, med konkurrenter, med fagfolk, med leverandører og med kunder