Ny medlemsfordel: Grafkom nyhetsbrev
Grafisk bransjeforening tilbyr nå en ny medlemsfordel. Alle får fri premium-tilgang til nyhetsbrevet Media Monitor, som nå blir omdøpt til Grafkom.
Grafisk bransjeforening tilbyr nå en ny medlemsfordel. Alle får fri premium-tilgang til nyhetsbrevet Media Monitor, som nå blir omdøpt til Grafkom.
Nyhetsbrevet kommer ut ukentlig med nyheter om grafisk bransje i Norge. Medlemsfordelen trer i kraft fra april.
Hver uke presenterer Grafkom rundt 10 artikler, samt firmabørsen med regnskapstall og ledige jobber i bransjen. Store deler av innholdet er til vanlig låst og krever eget abonnement for å få tilgang.
- Vi har nå gjort en avtale med Grafkom slik at alle medlemmer av Grafisk bransjeforening får tilgang til alt innhold (Premium-abonnement) inkludert i sitt medlemskap i bransjeforeningen, sier bransjesjef Kari Rømcke.
Hvis du har abonnement, kommer du ikke til å motta noen faktura for abonnementet i 2018, og har tilgang som vanlig.
Ønsker du å benytte deg av dette tilbudet, ta kontakt med Magnus Thorkildsen hos Grafkom så får du innlogging til tjenesten. Det er mulig at flere i samme bedrift får tilgang til abonnementet, gi i så fall beskjed om dette.
Har du spørsmål ta kontakt med Magnus Thorkildsen hos Grafkom.