Norsk design på USAs viktigste Hospitality-messe BDNY

Publisert

Ettersom vi allerede har sikret kontrakt på BDNY ønsker vi derfor å invitere din bedrift til å delta på den anerkjente messen 9.-10. november til en redusert pris.

Det amerikanske markedet som er ett av bransjes viktigste eksportområder er i dag spesielt krevende- men også fullt av muligheter. Selv i uforutsigbare tider er det viktig å være synlig på møteplassene og salgsarenaene der kontaktene skapes. Etter at nye tariffregler trådte i kraft skapte det mye usikkerhet i bransjen og Hospitalitymessen BDNY: Hospitality's Boutique Design Trade Fair 9- 10 november som vi ønsker å delta på for første gang ble satt en tid på vent. 

Men selv i usikre tider gir messetilstedeværelse et konkurransefortrinn og langsiktig verdi og BDNY er anerkjent som en av de mest prestisjefylte arenaene innen hotell- og restaurantdesign.  

Ettersom vi allerede har sikret kontrakt på BDNY ønsker vi derfor å invitere din bedrift til å delta på den anerkjente messen 9.-10. november til en redusert pris.  

Hotell- og restaurantsektoren i USA er svært stor og på BDNY får du direkte kontakt med arkitekter, designere og innkjøpere fra hele USA – en unik mulighet til å treffe beslutningstakere, bygge relasjoner og posisjonere din bedrift i ett av bransjens viktigste eksportmarkeder.  

Vi trenger en rask avklaring og står klare til å gjennomføre Inside Norway, vår felles norske utstillingsarena, dersom bedriftene ønsker. 

Vi samarbeider med vår bransjekonsulent i New York som vil forberede og legge til rette for å nå ut til riktig målgruppe for hver bedrift samt at vi vil jobbe tett med messens eget markedsmaskineri. Det vil også bli et eget arrangement sammen med Generalkonsulatet i New York som har vært vår supre samarbeidspartner og døråpner i mange år. 

Ta kontakt hvis du har spørsmål, for å kunne få dette til er frist for påmelding mandag 15. september