Norsk Industri-film tok hjem gjev pris
Vår film "Lyden av norsk industri" - som var en viktig del av Valg 2017-kampanjen, ble kåret til beste nettfilm av Kreativt Forum.
Vår film "Lyden av norsk industri" - som var en viktig del av Valg 2017-kampanjen, ble kåret til beste nettfilm av Kreativt Forum.
Kreativt Forum – en sammenslutning av alle som jobber med kreativ kommersiell kommunikasjon i Norge - arrangerer hvert år en konkurranse innenfor diverse kategorier knyttet til reklamefilm.
Konkurransen heter Gullbranson og i år kunne produksjonsselskapet Atlas og reklamebyrået Try hente hjem prisen for beste nettfilm for reklamefilmen de gjorde for oss; "Lyden av norsk industri". Denne filmen var en viktig del av vår Valg 2017-kampanje.
Vi utfordret musikeren Baya til å lage musikk med lyder fra norsk industri. Filmen – som har en varighet på vel ett minutt - gikk mange ganger på TV2 og TV2 Nyhetskanalen før og etter nyhetssendinger og politiske debattprogrammer og er ellers tilgjengelig på YouTube og Norsk Industris Facebook-side.
Og fikk du ikke den prisbelønte filmen med deg under kampanjeperioden eller føler for et gjensyn, KLIKK HER.