Norsk Industri

Innhold

Renserikampanje i sosiale medier

Aktuelt, Renseri og vaskeri

Publisert

NRV har engasjert influencer Ingrid Bergtun til å fortelle om fordelne med bruk av renseritjenester.

NRV har engasjert influencer Ingrid Bergtun til å fortelle om fordelne med bruk av renseritjenester. Skjermdump: NRVs nye film

NRV har engasjert influencer Ingrid Bergtun til å fortelle om fordelane med bruk av renseritenester. Målet er at fleire tar i bruk sitt lokale renseri.

Kampanjen rettar seg spesielt mot målgruppa 25-35 år. For å nå ut til desse har vi valgt å inngå eit samarbeid med Ingrid Bergtun som "lever av å inspirere deg til å sy". Bergtun har over 34 000 følgjarar på Instagram, og vil legge ut tre videoar om renseritenester. I tillegg til at filmane blir delt via Bergtun sine profilar på Instagram og Facebook vil NRV også sponse annonsering av filmane mot målgruppa.

Slik kan du delta i kampanjen

Den første filmen er tilgjengelig på NRV sine nye Facebooksider. Denne kan du "like og dele" i eigne sosiale medier. Jo fleire som deler – jo lengre når vi!

Kampanjen vil oppfordre fleire til "å ta vare på det du har", dvs. ved å kjøpe kvalitet, rense og gjenbruke.

I tillegg til filmane har vi laga "Ti rensebud". Dette er ekspertane sine eigne tips for reinhald av tekstilar. Desse tipsa vil bli delt gjennom sosiale medier. Planen er vidare å få distribuert lista fysisk i gjennom klesbutikkar.

Kampanjen vil foregå fram mot sommaren 2020. Dersom du har spørsmål eller innspel til kampanje ta kontakt med bransjesjef Kjetil Tvedt.