Norsk Industri

Innhold

Trykt i Norge-siden lansert

Aktuelt, Grafisk bransjeforening

Publisert

«Trykt i Norge».merket er utviklet eksklusivt for medlemmer av Grafisk bransjeforening i samarbeid med Norsk Grafisk Leverandørforening. Nå er egen landingsside lansert: https://tryktinorge.no.

Ved å bruke «Trykt i Norge»-merket viser man kunder, ansatte og forbindelser at man er miljøbevisst, kjøper kortreiste produkter og setter pris på godt norsk håndverk.

Man viser også samfunnsansvar ved å bidra til å opprettholde et levedyktig, aktivt næringsliv i lokalsamfunnet når man benytter lokale tjenester.

Det er mange fordeler med å benytte en norsk, lokal grafisk bedrift. Man oppnår en god dialog på eget språk, uten fare for misforståelser. Man opplever større fleksibilitet, god service og ikke minst mulighet til å følge hele prosessen hvis man ønsker det – med mulighet for kontroll og oppfølging.

Grafiske bedrifter som er medlemmer av Grafisk bransjeforening i Norsk Industri/NHO er miljøsertifiserte og benytter sertifiserte produkter, blant annet papir fra bærekraftig skog.

Vi setter stor pris på at våre kunder verdsetter våre tjenester og «Trykt i Norge»-merket.