Trykt i Norge-merket eksponeres i Sjakk-VM

Publisert

Kjetil Sjøeng, styreleder i Grafisk bransjeforening i Norsk Industri

Kjetil Sjøeng, styreleder i Grafisk bransjeforening i Norsk Industri. Foto: Merkur Grafisk

Magnus Carlsen og hans konkurrenter har inntatt Island, mens en haug av nordmenn følger spent med på TV. På skjermen kan du også se Trykt i Norge-merket.

– Vi fikk rett og slett et tilbud vi ikke kunne si nei til, sier Kjetil Sjøeng, leder for Grafisk bransjeforening.

– Dette mesterskapet blir sendt på NRK og søsterkanalen på Island, og Trykt i Norge-merket vil få ca. 30 timer med synlighet på meget gode TV-tider. 

Dette er en ny måte for foreningen å promotere og publisere vårt budskap på. Styret føler seg trygge på at investeringen vil gi merket god markedsføring, og at våre medlemmer vil dra godt nytte av dette i egen markedsføring.

> Les mer her (tryktinorge.no)