Norsk Industri

Innhold

Trender og effekt til frokost

Aktuelt, Grafisk bransjeforening

Publisert

Markedssjef Kathrine Hoff fra Europris og reklamemannen Nils Petter Nordskar er innledere på et frokostmøte som Print Power Norge, Grafisk bransjeforening Rogaland og Markedføringsforeningen i Stavanger arrangerer tirsdag 9. mai.

Påmelding

Vi kickstarter med Europris som sender ut 1,2 millioner kundeaviser ukentlig, kjører tv- og radioreklame, er høyst tilstede på nett og sender ut mengder av nyhetsbrev. Lønner den intense tilstedeværelsen seg for lavpriskjeden? Markedssjef Kathrine Hoff gir deg svaret, når hun avslører hvordan Europris arbeider i markedet og effekten av de mange kampanjene.

 

Budskapene som utløser handling
Selveste Nils Petter Nordskar kommer også til Stavanger for å dele nyttige tips og viktige verktøy i en ny mediehverdag. Reklamemannen vet hva han snakker om. Som en av landets mest profilerte innen PR og kommunikasjon er han definitivt en å lytte grundig til når vi skal forsøke å navigere i det nye og uoversiktlige medielandskapet.

Nordskar er nettopp kompasset vi trenger - og 9. mai vil han gi oss gode verktøy for å nå frem til den målgruppen vi ønsker å nå.

Agenda:
08:00 – Frokostservering
08:30 – Kathrine Hoff, Europris
09.00 – Nils Petter Nordskar
10:00- Avslutning

Hvor: Clarion Hotel Energy (Ishockeyveien 2, Stavanger)
Når: 9. mai, kl. 08:00-10:00 (foredraget starter 08.30)
Pris: Gratis