Norsk Industri

Innhold

Tillit til trykte medier

Aktuelt, Grafisk bransjeforening

Publisert

-Jeg stoler av en eller annen grunn mer på trykte medier enn på digitale, sier Nils Petter Nordskar i et intervju med Print Power-magasinet Print Power magasinet som nå er distribuert.

På spørsmål om hva han leser på print sier tekstforfatteren, rådgiveren og reklamemannen at han ikke kan leve uten aviser. – Det blir minst fire aviser daglig, tre av dem kommer hjem på døra hver morgen. Jeg prøver å unngå tabloidavisene, men det er ikke alltid jeg klarer å la være! Så kjøper jeg magasinet Monocle i blant. Bøker blir det altfor lite av, men jeg klarer nok 10-15 bøker i året fortsatt.

På nett er Nils Petter mer flyktig og har litt mindre velutviklede rutiner. – Men jeg leser selvsagt også Aftenposten på nett, dvs at jeg bruker mobilappen mye. Ellers går det i VG-natt, DN og E24, diverse blogger og amerikanske nettsider som Mashable, Fast Company og Digiday.

Nils Petter var kursleder for fjorårets markedsføringskurs i regi av Grafisk bransjeforening.