Innovasjonsprisen 2022 Grafisk bransjeforening

Aktuelt, Grafisk

Publisert

En person holder i et nettbrett

Foto: AdobeStock

Innovasjonsprisen til Grafisk bransjeforening er utdelt to ganger tidligere; 2019 og 2021. Nå inviterer vi til konkurranse om Innovasjonsprisen 2022.

Det har skjedd mye spennende i bransjen under pandemien og vi er temmelig sikre på at det finnes gode ideer som er realisert og har gitt gode resultater for bedriften. Nøl ikke med å sende inn ditt bidrag! Men, legg ikke listen for høyt. Alle innsendte forslag til prisen får en seriøs gjennomgang av juryen.

Juryleder i år er Håvard Grjotheim. Øvrige jurymedlemmer er: Egil Sundet, Norsk Industri/Designindustrien, Kristin Mulleng Sezer, Fellesforbundet og Terje Stafseng, NTNU Gjøvik.

Vinneren av Innovasjonsprisen 2022 får diplom, kr 10 000,- og to friplasser på et landsmøte i Grafisk bransjeforening.

Juryen vurderer de innsendte bidragene etter et eller flere av disse kriteriene:

  • Utvikling av nye produkter som er lansert og godt mottatt i markedet
  • Kreative markedsføringstiltak av egen bedrift og tjenestetilbud
  • Kreativ utnyttelse av Trykt i Norge-medlemskapet, omfatter utvikling av egne

Markedstiltak og bruk av tilgjengelig materiale:

  • Innovative løsninger for miljø og bærekraft i egen drift og/eller for kunder
  • Innovative grep for å styrke konkurransekraften i innenlandske og utenlandske markeder

Send inn ditt forslag på produkter, tjenester, vellykkede omstillingsprosjekter og innovativ effektivisering samt markedsføringskampanjer som er ferdig utviklet i 2020, 2021 og 2022. Du kan også nominere andre medlemsbedrifter.

Presentasjon av de nominerte og prisutdelingen finner sted på årets landsmøte i Trondheim.

Send ditt forslag til Pål Stensaas (paalstensaas@gmail.com) med beskrivelse og illustrasjon/PDF eller JPEG av produkt/løsning.