Innovasjonsprisen 2022 Grafisk bransjeforening

Foto: AdobeStock
Innovasjonsprisen til Grafisk bransjeforening er utdelt to ganger tidligere; 2019 og 2021. Nå inviterer vi til konkurranse om Innovasjonsprisen 2022.
Foto: AdobeStock
Innovasjonsprisen til Grafisk bransjeforening er utdelt to ganger tidligere; 2019 og 2021. Nå inviterer vi til konkurranse om Innovasjonsprisen 2022.
Det har skjedd mye spennende i bransjen under pandemien og vi er temmelig sikre på at det finnes gode ideer som er realisert og har gitt gode resultater for bedriften. Nøl ikke med å sende inn ditt bidrag! Men, legg ikke listen for høyt. Alle innsendte forslag til prisen får en seriøs gjennomgang av juryen.
Juryleder i år er Håvard Grjotheim. Øvrige jurymedlemmer er: Egil Sundet, Norsk Industri/Designindustrien, Kristin Mulleng Sezer, Fellesforbundet og Terje Stafseng, NTNU Gjøvik.
Vinneren av Innovasjonsprisen 2022 får diplom, kr 10 000,- og to friplasser på et landsmøte i Grafisk bransjeforening.
Juryen vurderer de innsendte bidragene etter et eller flere av disse kriteriene:
Markedstiltak og bruk av tilgjengelig materiale:
Send inn ditt forslag på produkter, tjenester, vellykkede omstillingsprosjekter og innovativ effektivisering samt markedsføringskampanjer som er ferdig utviklet i 2020, 2021 og 2022. Du kan også nominere andre medlemsbedrifter.
Presentasjon av de nominerte og prisutdelingen finner sted på årets landsmøte i Trondheim.
Send ditt forslag til Pål Stensaas (paalstensaas@gmail.com) med beskrivelse og illustrasjon/PDF eller JPEG av produkt/løsning.