Norsk Industri

Innhold

Nå kan du få hjelp døgnet rundt!

Nyhet, Jus, Lønn og tariff

Publisert

Chatboten Sam.bott er Norsk Industris nyeste tilbud til medlemsbedriftene! Sam.bott vil besvare arbeidsrettslige spørsmål og gi rask tilgang til maler og veiledere innenfor ulike arbeidsrettslige tema.

Chatboten vil i første omgang være tilgjengelig via Norsk Industris nettside, men vil etter hvert også bli tilgjengelig på Arbinn. For å få tilgang til Sam.bott må du logge deg inn med samme brukernavn og passord som ved innlogging i Arbinn.

Marius Malmer, NHO og Nora Køber Garvoll, Norsk Industri

Marius Malmer fra NHO vant navnkonkurransen som ble utlyst tidligere i sommer. Sam.bott ble navnet til Norsk Industris chatbot som skal besvare arbeidsrettslige spørsmål. Jurist Nora Køber Garvoll i Norsk Industri er fornøyd med navnet og ønsker "kollega" Sam.bott velkommen.

Gi tilbakemelding - Sam.bott lærer!

- Sam.bott er under opplæring og vi setter derfor stor pris på tilbakemeldinger, sier jurist Nora Køber Garvoll som har jobbet tett på prosjektet.

Tilbakemelding kan gis ved å trykke på "tommel opp" eller "tommel ned" etter avgitt svar. Du kan også kontakte advokatvakten på tlf. 23088888 eller advokat@norskindustri.no.

Sam.bott fikk navnet sitt gjennom en navnekonkurranse sommeren 2019. Den heldige vinneren av navnekonkurransen er Marius Malmer fra NHO.

Innlogging

For å kunne logge inn på Arbinn må din bedrift være medlem i NHO. Du må være oppført som kontaktperson med e-postadresse i vårt medlemsregister. Har du problemer med innlogging, ta kontakt med medlemssenteret via chat, telefon eller mail.

Vilkår for bruk av Sam.bott

Bruker av chatboten skal ikke oppgi personopplysninger som kan knyttes til arbeidstaker eller bruker selv. Samtaler i chatboten i form av spørsmål og svar vil bli lagret for intern bruk i Norsk Industri og hos våre samarbeidspartnere Compendia og Boost. Ved lagring vil samtalen ikke knyttes til bedriften. Formålet med lagringen er at Norsk Industri ønsker å forbedre vår arbeidsgiverservice. Compendia og Boost bruker lagrede samtaler til å videreutvikle og forbedre chatboten, slik at Norsk Industri på sikt kan tilby våre medlemsbedrifter en forbedret chatbot. Norsk Industri behandler alle opplysninger konfidensielt og brukere av chatboten skal oppleve samme trygghet som ved annen skriftlig kommunikasjon med oss.

Har du spørsmål ta kontakt med advokatvakten på tlf. 23088888 eller advokat@norskindustri.no.